U kunt uw reservering binnen 24 uur na de boekingsdatum kostenloos schriftelijk annuleren, tenzij het verblijf binnen één maand na de boeking valt. Als deze termijn voorbij is gelden de annuleringsvoorwaarden zoals vermeld in de huurvoorwaarden (te vinden als bijlage bij de reserveringsbevestiging of op de website).
Het doorgeven van een wijziging m.b.t. een boeking kan via e-mail naar service@fijnopvakantie.nl of telefonisch via 088 900 1500.
Via de zoekmachine op de homepage van de website vindt u beschikbare accomodaties.
U kunt selecteren op bestemming, plaats, verblijfsduur, aantal personen, maand en aankomstdag. Na het bevestigen van deze zoekopdracht kunt u vervolgens de selectie verder filteren middels de diverse kenmerken in de linker kolom.
Een andere mogelijkheid is het intypen van een accomodatienaam in het testvak aan de rechterzijde van de homepage. Ook kunt u hier zoeken op bestemming en vakantiepark.
Ons actuele aanbod vindt u via de zoekmachine op de homepage. Kunt u geen passende accomodatie vinden, bel of mail dan met onze klantenservice. Wij helpen u graag met het zoeken naar een geschikt vakantieverblijf. Telefoonnummer: +31(0) 88 900 1500 of mailadres: service@fijnopvakantie.nl
Als u via de website 'Fijn op Vakantie' een boeking heeft gemaakt, ontvangt u de reserveringsbevestiging van uw verblijf via uw e-mail. Uw aanvraag wordt door ons in behandeling genomen en u krijgt binnen enkele dagen een reserveringsbevestiging met aansluitend de factuur per mail toegestuurd.
In sommige gevallen sturen wij uw reserveringaanvraag rechtstreeks door naar de verhuurder die spoedig contact met u op zal nemen.
De huurvoorwaarden van 'Fijn op Vakantie' vindt u in de onderste balk op onze website, in uw reserveringsbevestiging en u kunt ze ook hier lezen.
U kunt reserveren voor een groep jongeren. Bij het vakantiehuis staat bij de 'bijzonderheden' vermeld of een groep jongeren onder de 21 jaar alleen uitsluitend onder begeleiding van een oudere mogen boeken.
Op de pagina van de accommodatie staat bij 'kenmerken' of er een huisdier (in overleg) is toegestaan. Vaak staat er bij de 'bijzonderheden' of bijkomende kosten of u uw huisdier gratis of tegen betaling mee mag nemen.
Op de pagina van de accommodatie staat hoeveel personen er maximaal zijn toegestaan. Het is niet toegestaan extra personen mee te nemen, tenzij dit uitdrukkelijk is aangegeven (in de tekst, bij de bijzonderheden of bij de bijkomende kosten).
Bij iedere accommodatie staat het maximum toegestane aantal personen aangegeven. Deze opgave is inclusief baby’s en kinderen, tenzij er uitdrukkelijk staat dat er bovenop dit aantal nog een extra baby is toegestaan.
U ontvangt de sleutel van uw vakantieverblijf van de eigenaar/sleutelhouder/receptie welke bij aankomst aanwezig is, tenzij op uw reserveringsbevestiging staat dat u de sleutel op een andere locatie dient op te halen of anders is afgesproken met de eigenaar.
Op de bestemmingspagina vindt u meer informatie over de plaatsen aan de kust en de Waddeneilanden.
Bij de 'kenmerken' van de accommodatie op de website staat of roken is toegestaan of niet.
De aankomst- en vertrektijd vindt u op de pagina van de accommodatie en onderaan op uw reserveringsbevestiging.
U kunt hierover contact opnemen met de sleutelhouders van uw vakantieverblijf. De contactgegevens vindt u op uw reserveringsbevestiging.
Een aantal dagen na uw verblijf ontvangt u van ons een e-mail waarin gevraagd wordt naar uw ervaringen. Uw beoordeling kunt u in cijfers en woorden uitdrukken, welke vervolgens (na een check) geplaatst wordt op onze website. Het invullen van de beoordeling duurt slechts enkele minuten. Twee weken na de eerste mail ontvangt u een herinnering voor het geven van een beoordeling.
U kunt uw (vakantie-)huis via ons verhuren. We kijken graag samen met u naar de mogelijkheden. U kunt zelf ook alvast kijken naar onze mogelijkheden.
Door uw gegevens in te voeren op deze pagina kunt u ons kenbaar maken dat u interesse heeft en/of meer informatie wilt. Om een indruk te krijgen, vragen wij u vervolgens om ons enkele foto’s toe te sturen. Wij kijken dan of uw huis binnen ons aanbod past en nemen contact met u op voor een vrijblijvende bezoekafspraak.
In dit geval bespreken wij samen met u onze werkwijze en voorwaarden. Besluit u met ons samen te willen werken, dan zorgen wij voor een professionele presentatie op onze website en zorgen wij voor uw eerste gasten! Bel voor meer informatie met 'Fijn op vakantie': +31(0) 88 900 1555.
Op de homepage van de website kunt u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief. Dan houden wij u op de hoogte van alle nieuwtjes en aanbiedingen.
In de verzonden nieuwsbrief vindt u onderaan de mail een link waarmee u zich kunt afmelden voor de nieuwsbrief.
Onder de prijzen van een vakantiehuis ziet u welke bijkomende kosten er worden gerekend. Tijdens het boekingsproces ziet u of u deze kosten vooraf of bij aankomst betaalt. Ook staat dit vermeld op uw factuur.
In Nederland wordt toeristenbelasting gevraagd. Dit is per gemeente verschillend, ook qua leeftijd. Tijdens de boeking ziet u hoeveel u moet betalen.
Verbruik van water, elektra en verwarming is inbegrepen in de huursom. Is dit niet het geval dat wordt dit vermeld bij bijkomende kosten.
Is na uw vertrek alles in orde met de vakantiewoning, dan zijn er twee mogelijkheden voor teruggave. Dit verschilt per vakantiewoning:
U kunt reserveren zonder creditcard.
Onderaan uw reserveringsbevestiging staan betalingsvoorwaarden, het rekeningnummer en het bedrag dat u dient over te maken.
Boekt u langer dan 8 weken voor aankomst, dan dient u 35% van de huursom binnen tien dagen over te maken op onze bankrekening. De restbetaling volgt uiterlijk acht weken voor de aankomstdatum.
Boekt u een last-minute, dan sturen wij u een factuur die u meteen na ontvangst van de bevestiging van uw reservering dient over te maken per spoedoverboeking (bijvoorbeeld via iDeal of Paypall).